Satser på mobil markedsføring

Markedssjef Tom Erik Hovdevil bruke mobilen som kanal for å markedsføre Hunderfossen familiepark.

Markedssjef Tom Erik Hovdevil bruke mobilen som kanal for å markedsføre Hunderfossen familiepark. Foto:

Artikkelen er over 12 år gammel

Hafjell Alpinsenter og Hunderfossen Familiepark tar i bruk ny mobilteknologi for å markedsføre seg enda bedre.

DEL

LILLEHAMMER: Hafjell Alpinsenter og Hunderfossen Familiepark har sammen med Lillehammer Kunnskapspark og KONVEKST gjennomført et nybrottsarbeid i forhold til mobil markedsføring og mobilt internett for disse turistmagnetene.

Del av opplevelsen

– Besøket til våre destinasjoner er ikke lenger bare den fysiske tilstedeværelse, sier markedssjefene i Hunderfossen og Hafjell, Tom Erik Hovde og Lars Thomas i en pressemelding.

De to turistattraksjonene vil nå bruke mobiltelefonen for å kommunisere med gjestene.

Nyheter og spill

– Vi kan for eksempel få spontane tilbakemeldinger fra kundene, motta ferske bilder fra dagen i dag eller formidle dagferske nyheter om spesielle menyer eller opplevelser. Vi kan også bruke parken eller alpinløypa som et interaktivt spill sier Thomas.

Tjenesten er utviklet sammen med firmaet Mobiletech.

Artikkeltags